Zdravá výživa

Nadváha i obezita vzniká převážně z průmyslově vyráběných – mrtvých potravin, které mají velký glykemický index, mají mnoho kalorií a neobsahují žádné životně důležité mikroživiny (vitamíny, minerály, enzymy, aminokyseliny a další), nebo jich obsahují jen nepatrné množství. Jde především o výrobky z bílého a hnědého rafinovaného cukru, z glukózových a fruktózových sirupů, z bílé mouky, zvláště pak pšeničné a o některé výrobky z pasterizovaného kravského mléka. Nadměrná konzumace těchto potravin je hlavní příčinou nadváhy, obezity a také nutriční podvýživy (neobsahují již výše zmíněné mikroživiny). Výsledkem je pak člověk trpící nadváhou i podvýživou zároveň. Tato kombinace pak způsobuje většinu civilizačních chorob, včetně diabetes druhého typu, rakoviny a dalších.

Chcete-li zhubnout a minimalizovat riziko, že onemocníte některou civilizační chorobou, je potřeba jíst potraviny:

  • s obsahem mnoha plnohodnotných mikroživin (např. ovesné, ale i jiné kaše, ořechy, semena, zeleninu, ovoce)
  • přirozené, t.j. průmyslově neupravované (např. domácí bílý jogurt, rýže natural, batáty apod.)
  • s nízkým glykemickým indexem (např. zeleninové saláty)
  • se správnými tuky (máslo, sádlo a pouze za studena lisované oleje)

Máte strach, že se při hubnutí budete muset zříct sladkých jídlech? Nemějte!

Můj redukční program Zhubnout je sestaven tak, aby co nejvíce respektoval vaše přání a požadavky:

  • jíst zdravá a zároveň chutná jídla, včetně těch sladkých
  • jíst jednoduchá jídla, nenáročná na přípravu
zhubnout

Řecký salát

 

Vaše jméno

Váš Email

Váš telefon

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized a jeho autorem je tomas. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>